5.Talmazan TALK - FACEBOOK PIXEL
Astăzi discutăm despre un subiect destul de complicat pentru cineva, destul de interesant și relevant pentru afaceri: FACEBOOK PIXEL
Toți cei care au interacțiune cu promovarea se întreabă: Pixel trebuie sau nu trebuie? Ce e cu el? Când trebuie? Dacă el trebuie, o să vă povestesc ce facem noi cu el și cum voi puteți să beneficiați de oportunitățile lui.
Facebook Pixel este un cod care se instalează pe site și e mega important. Dacă nu aveți site puteți să treceți la următorul blog deoarece această parte este relevantă doar pentru pentru cei care au site și vor să facă mai multe vânzări și să aibă mai multă eficiență.
Acest cod se transmite la programator și se instalează pe pagina site-ului vostru, landing page-ului, blogului, articolului vostru și este un fel de ochi care îi vede pe cei care intră la voi spre site. Nu contează: intră din facebook sau din google sau chiar direct de la voi de pe site. Dacă este instalat pixelul și voi sunteți logat ca vizitator al site-ului meu, sunteți logat în browserul vostru în facebook sau e deschis facebook-ul sau în browser cache sunt salvate datele, atunci facebook pixel vede ID-ul vostru și îl transmite mie.
Eu nu știu cine sunteți, eu văd doar id-ul vostru și pot merge în remarketing sau face analitică. Dacă voi aveți trafic spre site, Facebook Pixel poate să vă optimizeze publicitatea foarte tare. Dacă se întâmplă în jur la 500 de conversii pe săptămână, el înțelege mult mai bine publicitatea. Puteți folosi instrumentul conversion care face diferite combinații din publicitate, mai interesante și mai relevante. Facebook Pixel ne permite să facem o analitică, acesta are așa un criteriu ca facebook analytics care ne dă foarte multe detalii.
Eu pot să intru la mine pe site și să-i scot pe toți cei care au început înregistrarea dar nu au finisat-o. Pot să văd ce fel de oameni sunt ei, să văd ce fel de demografică acțiune au ei, comportamentale, să salvez audiența și să merg în remarketing.
Remarketing fiind o publicitate concretă a doua oară către aceeași audiență care au interactionat cu noi. De aceea dacă voi aveți un landing page, dacă voi aveți un site, dacă aveți un blog, sau dacă doriți mai multă eficiență în publicitatea voastră, must have să aveți facebook pixel, măcar codul de bază.
Dacă aveți performanță în publicitate trebuie să aveți și elementele facebook pixel, pagina de mulțumire, ca să excludeți din publicitate pe toți cei care deja au completat sau au cumpărat. Așa că Facebook Pixel trăiască! Hrăniți-l cu date și el vă va oferi date analitice mult mai multe și o să puteți să optimizați publicitatea voastră.